План виховної роботи класного керівника 7 класу

План виховної роботи класного керівника 7 класу знаходиться у файлі, доступному для скачування

І. Вступ (І семестр)
       У 7 класі навчається ___ учнів. Серед них _ дівчат, __ хлопців.
Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей.
Показники успiшностi  за 6 клас такi:
• учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень _____;
• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень ___;
• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень ____.

Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Такі учні мають середній рiвень навчальних досягнень_____________
Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний.
Діти  у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину.
      Діти дуже енергійні, жваві, прагнуть якнайшвидше пізнати навколишній світ.
      За роки навчання учнівський колектив міцно згуртувався. Діти ставляться одне до одного зі взаємоповагою, допомагають однокласникам у будь-яких ситуаціях, між школярами нема вагомих суперечок, панує доброзичливість і культура поведінки.
       Учні охоче беруть участь у громадському житті школи (1 дзвінок, День учителя, свято осені, Новий рік, 8 березня останній дзвоник  та ін.), активно боліючи за власний колектив, прагнучи не відставати від діяльності інших класів.
       Школярі люблять походи та екскурсії. Учні з радістю погоджуються на краєзнавчі поїздки, щоб більше дізнатися про історію Батьківщини .
       Учні люблять читати книжки, особливо міфи, легенди, фантастику та пригодницьку літературу. Школярі прагнуть до пізнання нового, досі їм не відомого, тому охоче слухають  повідомлення та переглядають відео на виховних годинах про аномальні явища, політичні події, історичний розвиток України, народні обряди та звичаї рідного краю.
       Діти охоче допомагають своїй першій учительці-класоводу виховувати з її підопічних учнів, гідних рідної школи.
       Шестикласники охоче трудилися, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у класному приміщенні.

Проблемне питання
Виховання свідомої дисципліни,
 згуртування дитячого колективу