Виховний план класного керівника 8 класу

План виховної роботи класного керівника 8 класу знаходиться у файлі, доступному для скачування

І вступ

       У 8 класі навчається ____ учнів. Серед них ___ дівчат, ___ хлопців.
Матеріальне становище у сім’ях більшості дітей  середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.

Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.

Діти дуже енергійні, жваві, прагнуть якнайшвидше пізнати навколишній світ.
      Учні охоче беруть участь у громадському житті, активно  боліючи за власний колектив, прагнучи не відставати від діяльності  інших класів. Учнями 7 класу дуже гарно було проведено свято 8 Березня, а, також, вони отримали грамоту за  ІІ місце у номінації: Великодня композиція шкільного етапу районного фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!». Семикласники взяли активну участь  у всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній  грі «Сокіл» («Джура»), і на шкільному етапі зайняли перше місце серед команд 5 – 7 класів.
       Школярі люблять походи та екскурсії. Учні з радістю погоджуються на краєзнавчі поїздки, щоб більше дізнатися про історію Батьківщини.
       Учні люблять читати книжки, особливо міфи, легенди, фантастику та пригодницьку літературу. Школярі прагнуть до пізнання нового, досі їм не відомого, тому охоче слухають  повідомлення та переглядають відео  на виховних годинах про аномальні явища, політичні події, історичний розвиток України, народні обряди та звичаї рідного краю.
       Семикласники охоче трудилися, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території й у класному приміщенні.

          Головною метою є виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості. Для досягнення цієї мети необхідно продовжити роботу, розпочату в початковій школі: формування  моральної свідомості учнів, відповідальності як риси особистості

та навчання культури поведінки, вироблення навичок  керування собою;

виховувати в учнів національну свідомість, повагу до держави, її законів, до праці і любові до рідної землі й людей.