Орієнтовний календарний план уроків української мови в 1 класі
за букварем Н. О. Воскресенської, І. В. Цепової до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
(Кількість уроків кожного періоду навчання грамоти учитель може обирати самостійно).
Скачати вкладення.
Тематика уроків читання |
с. бук- варя |
Тематика уроків письма |
с. про- писів |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
|
I СЕМЕСТР (54 г О ди Н и) д ОБУКВАРН и Й ПЕРІО д (16 г О ди Н ) |
||||
Україна — рідний край. державні символи України. Українська мова. |
Част. 1 С. 5 |
Загальне ознайомлення із зошитом для пись- ма (прописами). Правила письма: постава, розташування зошита на парті і ручки в руці. Перевірка готовності руки до письма. |
Част. 1 С. 1 |
|
Я — школярка. Я — школяр. Знайомство. Звер- тання. Рідна мова. Правила спілкування. |
С. 6–7 |
Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Наведення контурів, штрихування і розфарбовування предметних малюнків. |
С. 2 |
|
Шкільне життя. На уроці і на перерві. Мова і мовлення. Види мовлення: усне (говорю — слухаю), писемне (пишу — читаю). |
С. 8–9 |
Орієнтація на сторінці зошита. Формування графічної навички учнів. Проведення «доріж- ки». Розфарбовування стрілочок заданого на- пряму (догори — донизу, ліворуч — праворуч) різним кольором. |
С. 3 |
|
У світі народних творів (скоромовки, казки). Виразність усного мовлення. Темп: швидко, по- вільно. Інтонація: лагідно, сердито, здивовано, весело, сумно. |
С. 10–11 |
Ознайомлення з видами ліній: прямі, ламані, криві. Прямі лінії різних напрямів: горизон- тальні, вертикальні, похилі. Формування умінь проводити прямі лінії заданих видів і напрямів. |
С. 4 |
|
Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків. Слово. Речення. |
С. 12–13 |
Ознайомлення з основним (робочим) рядком. Орієнтація в рядку: верхня й нижня рядкові лінії, середина рядка. Виконання графічних вправ у рядках, наведення контурів, штриху- вання, самостійне виконання графічних вправ за зразком. |
С. 5 |
|