НУШ. Календарне планування. Я досліджую світ. 1 клас. Н. Бібік

Орієнтовне календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук) 1 клас (Частина 1) 3 год/тиждень
Скачати у вкладенні

№ з/п

Тема уроку

Дата

  1.  

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду?

 

  1.  

Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?»

 

  1.  

Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати…

 

  1.  

Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа

 

  1.  

Дорога до школи.Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху

 

  1.  

Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин

 

  1.  

Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин

 

  1.  

Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським

 

  1.  

З чого складається світ? Що оточує мене?

 

 

Жива і нежива природа. Що в природі створила людина?

 

 

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені».

 

 

Рослини восени. Спостереженняза особливостями сезонних змін у природі

 

 

Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу

 

 

На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось.

 

 

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються?

 

 

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»?

 

 

Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний?

 

 

Хто що робить? Вивчаємо професії

 

 

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати?