Календарний план всесвітня історія 9 клас нова програма 2017-2018

Календарний план з всесвітньої історії (35 годин) для 9 класу за новою програмою 2017-2018 скачати у вкладенні


Структура курсу:
Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН
Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)
Розділ 3. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ
Розділ 4. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ ТА ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)
Узагальнення до курсу. ОСНОВНІ ІДЕЇ, ЗДОБУТКИ, ВИКЛИКИ «ДОВГОГО» ХІХ СТОЛІТТЯ

Календарне планування всесвітня історія 9 клас нова програма 2017-2018

Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН

1

 

Криза «старого порядку» (французьке суспільство наприкінці ХVІІІ ст., доба Просвітництва).

Знаю:

–       хронологічні межі й періодизацію Французької революції, час існування імперії Наполеона І, дату Віденського конгресу й утворення Священного союзу;

–       напрямки походів Наполеона І.

Розумію:

–       причинний зв’язок між ідеями епохи Просвітництва, кризою «старого порядку» і революцією у Франції;

–       Французьку революцію як поштовх до модернізації в соціальній та культурній сферах життя Європи;

–       поняття «конституційна монархія».

Умію:

–       показати на карті напрямки походів Наполеона І і територіальні зміни, пов’язані з наполеонівськими війнами та рішеннями Віденського конгресу;

–       розкрити передумови і сутність Французької революції;

–       визначити вплив Французької революції й політики Наполеона на розвиток європейських країн;

–       пояснити причини краху наполеонівської імперії, наслідки рішень Віденського конгресу;

обґрунтувати судження про історичне значення Декларації прав людини і громадянина, Цивільного кодексу Наполеона, діяльності Дантона, Робесп’єра, Наполеона Бонапарта.

Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:

–       підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін.;

–       на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учителя).

2

 

Французька революція кінця XVIII ст.

3

 

Консульство та Імперія у Франції. Наполеон Бонапарт.

Практична робота:

підготувати есе на тему «Права людини і громадянина в якобінській Франції», «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» та ін

4

 

Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. Священний союз.

Практична робота:

на основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет діяча Французької революції (на вибір учителя).

5

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.)